Bra Fredag

Idag har varit en bra dag !

Till en början både spöregnade, haglade och snöade det men det är enligt mig inte nåt att gnälla över, vilket hela facebook inte höll med mig om. Det är ju braaa med lite nederbörd så alla växter kan bli gröna och fina, det blir mindre pollen i luften och så är det så härligt med sommarregn som får hela världen att kännas fräsch och väldoftande !

Hade en lätt arbetsdag och fick även idag fina presenter av mina snälla kunder, En kruka med rosor och en kokbok :)

Tog och tvättade av bilen när det ändå var fint väder och jag hade slutat tidigt. Ska nu börja fräscha upp mig lite och ta en kopp kaffe så ska jag åka ut till Gammelstan sen.. Mamma & Mattias har bröllopsdag så det blir middag där och ikväll får jag kanske besök av Emmisen :)


Och inte att förglömma.. Ägarbytet på huset gick igenom idag ! Yeey



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0