Pjuh

Sådärja.. Nu är det mesta av allt jag skulle göra klart och nu måste jag verkligen gå och sova, Klockan börjar bli mycket och en arbetsdag väntar imorgon + att jag sedan ska sätta mig i bilen och köra upp till Fällan och mina killar :)

Det är tydligen väldigt synd om Oden, Han har så ont i tassen att han hoppar runt på tre ben men det är nog bra på sätt och vis så tassen får vila och läka ordentligt.. Förhoppningsvis blir det bättre för varje dag som går.. Är så synd om honom när man måste byta bandage varje dag trots att det gör så ont för honom ! Lillhjärtat..

Nåja.. Kanske blir det välbehövligt med en helt lugn helg utan några som helst planer eller måsten för någon av oss :) Jag har tagit med en film och så tänkte vi laga någon god mat och bara mysa :)




So long ! Jag kommer hem på söndag kväll eller måndag morgon.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0