Min meditation

Ååh vad jag är trött, Tror jag har någon bassilusk i kroppen eller något för trots att jag inte egentligen är sjuk eller så, Så känns det ändå som att jag inte orkar nånting.. Allt är bara så tungt och tröttsamt, tungt att andas, tung i huvet och hela kroppen känns som spagetti.

Har nyss lagat och ätit riktigkt riktigt god middag, Det goda bor verkligen i det enkla för det jag åt var smörstekt panerad fisk med kokt potatis mosad med smör. Lite örtsalt, peppar och citron på det och en sallad till. Himmelriket.. Mums !

En kopp kaffe och en blåbärskaka på det satt inte fel heller och nu efter att ha haft min dagliga "koppla av efter jobebt stund" som innebär att kolla runt på alla bloggar, facebook och diverse så ska jag hoppa in i Onepiecen och lägga mig i soffan med en bok. Det ska bli skönt :)

Boken jag läser just nu är En Dag av David Nicholls



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0