Godnatt


Ides jag tvätta ?

Skotta fram bilen ?

Handla mat ?

Svaret är nej, Latmasken kom och bet mig i rumpan så jag gör ett nytt försök imorn :) Däremot har jag slängt massa sopor och städat allt i badrummet så det är ju alltid något ;) Nu är jag hungrig så jag ska göra mig nån god kvällsmat innan jag lägger mig i sängen och läser lite... Fick en avbokning till imorgon så jag jobbar bara 2 timmar som jag kan ta när som helst under dagen så jag får se om jag bara är ledig eller om jag ringer in å hör ifall det finns nåt mer jobb åt mig. Har ganska mycket jobb redan i veckan så det spelar ingen större roll egentligen, Hur trött jag är på morgonen får avgöra :)


Godnatt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0