Denna dagen, Ett liv

HejHej !

Nu är snart denna dag till ända, Den har varit både bra och dålig kan man säga. Överlag bra med vissa irritationsmoment som tex SNÖ ! Jättefint och varmt väder med strålande sol har det varit men denna jävla snö gör mig så less.. Parkeringsplatserna på mitt jobb kan seriöst inte ha blivit plogade på flera månader, Det är som en enda jävla bergodalbana där man får kämpa sig både ut och in. Fick börja morgonen med att skotta för att kunna komma ut med min egen bil, samma visa på jobbet för att alls komma in på en P-ficka. Sen hade det varit nån olycka på E4an så jag fick stå å vänta å komma försent dit jag skulle samt att det var nå jävla obalans i däcken eller nåt på bilen jag körde så allt bara vibrerade så fort man kom upp i lite högre hastigheter.

Själva jobbandet gick bra och var inte speciellt ansträngande, kom hem till mitt gulledjur och gick ut på en promenad. Har lagat korvstroganoff till middag som blev jättegott och sen har jag bakat en kaka som blev ganska misslyckad men det gick att lösa ;D Den vart inte i närheten av färdig på den tiden den skulle så jag skar bort kantbitarna som var färdiga och sen fick resten åka in i ugnen igen, det var en långpannekaka så det gick bra att göra så men ändå störande.

Fick även veta idag att vi har obligatorisk fotografering på jobbet på Onsdag kl 12, vilket skulle ha blivit jävligt stressigt för mig att hinna tillbaka till den tiden och så hade det även inneburit att jag inte hunnit hem till Oden något under dagen och det är inte ett alternativ för mig men som tur var kunde jag ta den kunden en dag tidigare, imorgon dvs och det passade ju bra eftersom jag ändå inte hade något annat inbokat då :) Såå allt löste sig tillslut.

Nu ska jag bara prata med Emil i telefonken, äta kvällsmat, rasta Oden och sen sooova ;D Gud så skönt det ska bli !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0