Ouff

Åååh guud och alla di små änglabarnen vad skönt det är att denna jobbvecka äntligen är slut, Jag är så trööött ! Jag har börjat med nån dum ovana att ha svårt att somna på kvällarna och även svårt att somna om igen tidigt på morgonen efter att jag varit ute med Oden..
 
Nåja, Ledigt i dagarna två var det och jag ska ta tag i dem sista förberedelserna inför julen som att rulla köttbullar och baka en engelsk fruktkaka samt kavring. Sen är det såklart det vanliga - Tvätta, diska, städa, slå in mer julklappar etc så nog vet jag man håller sig sysselsatt ;)
 
 
På Fredag har jag tagit ledigt för då åker vi till Luleå ! Vi ska fira med min familj och julhandla lite det sista.. Ska bli kuul ! Kul Jul !


Kommentarer
Emma

Neej är ni inte i korpis juldan? ja tänkte att vi skulle gå ut :P

Svar: Jo, eftersom vi åker till Luleå nu i helgen är vi ju tillbaka innan jul men jag jobbar då så det blir då inge utgång :)
blow.blogg.se

2012-12-17 @ 14:24:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0