Måndag, Igen

Oj, Vad tiden springer iväg !!

Redan är det en vecka sedan sist jag uppdaterade då jag var i Luleå en sväng :)

Sedan dess har vi hunnit med en hel del, Jag har jobbat och skulle egentligen vara ledig nu 1,5 vecka men blev erbjuden 8 dagar till nu med start på Onsdag så självklart tog jag dem.. Visst hade det varit skönt med lite semester men eftersom framtiden just nu är lite oviss tar jag allt jobb jag kan få. Det blev ju sammanlagt 5 dagars ledigt iaf så alltid är det ju något :)

När min chef kommer tillbaka från semestern ska vi kolla upp hur hösten ser ut för mig, Mest troligt skall jag gå för en som är sjukskriven året ut men vi får se :)

Under dem här lediga dagarna har vi hunnit massor i huset ! I stort sett alla möbler är på sina platser och bara några enstaka lådor är kvar att packa upp. Dem "renoveringsprojekt" vi påbörjat just nu är snart klara.. Bara trappen som ska målas och bastun som ska lackas.

Bäst av allt - Vi har fått internet här nu ! I övrigt har vi det finfint och nu ska jag faktiskt gå och hjälpa gubben att sätta upp en hylla i vardagsrummet. Självklart måste det städas IGEEN innan man kan börja lägga ut mattor på golven och få det riktigt färdigt sådär men det får bli imorgon :)

På Lördag har vi inflyttningsfest !


Kommentarer
Tilde

Kuuuuul!:) vill se bilder snart!:)

2012-08-13 @ 23:30:51
Emma

Bra att du uppdaterar :D Vill ju veta vad ni pysslar med där borta :D

2012-08-14 @ 08:32:54
URL: http://emmnie.blogg.se/
Tamara

Fin blogg!



Kika gärna in på min om du har tid, kram!

2012-08-14 @ 10:01:26
URL: http://tamarasandelin.blogg.se/
Jonna

Hej, kika gärna in på min blogg och släng in en kommentar eller något annat trevligt! Har dock en frågestund på gång där du gärna får skriva en fråga eller fler! Gör gärna bloglovinbyte!? Snygg blogg!

2012-08-15 @ 09:37:43
URL: http://jonnajana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0