Fredag

Hoj !

Egentligen känns det ju sjukt onödigt att överhuvudtaget skriva nåt här eftersom jag ändå gör det så sällan men whatta heck.

Jag jobbar 7/7 dagar denna vecka.. 6 dagar uppe på mitt vanliga jobb och i Onsdags när jag var ledig jobbade jag nere på köket så det var jättekul :) Jobbar kväll ikväll och hade väl tänkt fara och fixa lite i huset innan dess men allvarligt talat känns det ganska så o-lockande och jävligt jobbigt. Det känns som att vart fan ska man börja i all oreda och bland alla kartonger ?

Pjuh.. Till helgen är äntligeeen sovrummet färdigtapetserat så då slipper man allt slipdamm och skit som gjort att man inte kunnat börja packa upp dess mer.

Anyhoo, Jag ska söka mig nåt ätbart nu så far jag väl dit en liten stund iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0