Snart Helg !

Tjoho, Hej hej !

Jag har jobbat till 15 idag, kommit hem och lagat middag som dagen till ära blev Palt & Bacon = mums :) Sen har jag och Oden varit ute på en långprommis nu för ett tag sen.

Just nu sitter jag och smuttar på en Cider, Det är ju trots allt snart helg ! :) När jag druckit upp den och nördat klart vid datorn måste jag faktiskt ta tag i endel grejer som ska göras ! Min Mamma fyller ju 50 i helgen och som present hade hon bla önskat sig att bli bjuden hit på middag så på Söndag vankas det 3-rätters för hela familjen hos mig så då måste det ju handlas, städas och förberedeas. Själva kalaset är på Fredag och imorn jobbar jag ju så jag får försöka sprida ut grejerna på olika dagar så det slipper bli så stressigt :) Och på Måndag åker dem till New York dem jävlarna.. Inte alls avis :D

Undra oxå om jag skulle ha varit och hyrt några filmer så jag har nåt att roa mig när Jag & Oden bara ska vara hemma och mysa.

Hmm, Nej dags att agera nu så man får nåt gjort :) Ska absolut inte missa Svenska Dialektmysterier idag för då är dem i Överkalix :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0