Måndag

Godkväll !

Då har man avverkat första dagen den här veckan, Jag har jobbat 9-15 och sen typ handlat och sådant. Har köpt lite ingredienser till bakning så imorgon när jag bara jobbar halv dag tänkte jag göra kolakakor och kokostoppar åsså närmare Fredagen gör jag en apelsin&chokladkaka så man har något att bjuda på till födelsedagen :)

Synd bara att jag jobbar så himla mycket den här veckan, är alltid helt slut när jag kommer hem åsså känns det som om jag har tusen saker att hinna med på fritiden oxå. Menmen, Man brukar ju hinna med det mesta i slutändan :)


Nu ska jag bara invänta att min gubbe ringer mig så blir det väl att göra kväll sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0