Det går bra nu

Jahopps.. Det började med en jäkla nack/huvudvärk igår, Trodde först att jag bara hade ont som vanligt men med tiden började näsan rinna, ögonen svällde upp, huvudet blev en deg och jag började svettas och frysa. YES ! Just nu har jag jättemycket tid att bli sjuk.. Så jag tog lite alvedon etc, vitaminer, drack juice och en massa te med honung, pressade en apelsin osv.

Och mådde inte bättre imorse, Som TUR var kunde Carro vara snäll och jobba tillsammans med mig idag så jag fick sovmorgon och bara hälften så mycket jobb. Det var nog välbehövligt för nu mår jag bättre. Eller så intalar jag mig för att jag vet att jag måste jobba imorn oavsett. Nån mer var visst oxå sjuk som alltid när jag för en gångs skull är det så isåfall hade jag varit tvungen att flytta morgondagens kunder tills nästa vecka och det har jag inte tid med. Så... Det är väl bara att bita ihop.

Jag har nyss bakat och det verkar ha blivit gott :) Gjorde sega muffins med knaprig yta som jag fyllde endel med hjorton och andra med blåbär.

Nu ska jag ringa och skvallra med min Prins och sen bara ta det lungt och kurera mig resten av kvällen, Förhoppningsvis är jag frisk imorn :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0