Torsdag

Puh vad tungt det har varit att jobba idag, jag har blivit så himla förkyld.. Eller inte typ hostig eller täppt i näsan som man brukar vara men ögonen kliar och svider, halsen likaså och så har jag ont i hela kroppen. Bläh.

Som tur var kunde en tjej på jobbet ta mitt tyngsta abb imorn så tar jag det andra själv, Bättre än att sjukanmäla sig hela dan ju ! Dessutom hoppas jag på att må bättre imorn.. Just nu håller jag på att somna men se de går inte för jag ska just cykla iväg till Kvantum och inhandla lite ostar med Sandra.. Henne kille skulle åka bort hela helgen så då passar vi på att ha ostbricka imorn ! Gud som jag längtat efter att hitta en endaste annan människa i världen som gillar mögelostar och sånt :D Haha

Nåja.. Jag har nyss diskat, städat badrummet och hängt ut mattorna iaf.. Planen var att dammsuga och skura oxå men det har jag inte orkat så jag får nog ta in mattorna igen så inte nån kattjävel pissar på dem.

Hörde ni föresten på radion idag - Om den där katten ! Det var en tjej (tror jag) som hade haft en katt hela dens liv och den var typ jättegammal 13 år eller nåt sånt och heeeelt plötsligt en dag hade den blivit GALEN och bara bitit och klöst sin ägare som besatt så grannen till sist fick komma och döda den ! Hon hade ringt 112 och allt men dem hade inte velat hjälpa henne i kampen mot katten haha ! Nåja.. Jag har alltid sagt att katter är knäppa :D

Nej men nu ska jag hoppa i kläderna och cykla iväg, Blir varma kläder så jag inte blir mer sjuk !





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0