Onsdag

Hej på er !

Idag är jag hemma från jobbet.. Vart ju väldigt plötsligt förkyld igårkväll å när ja vakna på morron kände ja bara att nää jag orkar helt enkelt inte stiga upp. Det var då inga problem att få nån vikare då de är många nu som vill jobba extra.

Mår dock mycket bättre nu än igårkväll men då har jag sovit länge och så tror jag nästan ja har haft feber inatt, Vaknade av att jag bokstavligt talat var blöt i svett så kanske febern jagat bort dem värsta bassiluskerna under natten.

Sen tror ja även att de kan vara nån slags vitaminbrist som börjar skrika åt mig att äta ordentligt, Tror jag lagat mat en gång på snart 3 veckor. Verkligen skärpning på den punkten men jag har faktiskt ätit hos Mamma oxå, ute på restaurang och färdig frysmat även om det allra mest blivit frukt, juice, yogurt å annat skräp.

Nu ska jag försöka få i mig nåt mer än just juice och yogurt som jag nyss åt och sen hoppa i duschen. Fick lite oväntat här ett Sms av Emil att dem kommer till Luleå idag för att han ska sälja en bil och köpa en annan och då undrade han om jag kunde köra honom mellan dem ställena. Visst - Min första tanke var säkert som eran att "Han vill ju bara utnyttja dig för att han inte känner nån annan där som kan hjälpa honom" Och så kanske det är.. Men samtidigt vet jag ju att det är vi tillsammans som kommit överens om att fortsätta vara bra vänner och jag ser hellre att han hör av sig när han ska till Luleå än att han inte gör det.

Sen kvarstår viktiga faktum som 1. Vill jag träffa honom - Ja. 2. Vill jag träffa Oden - Ja. 3. Vill jag få chansen att visa att jag vill ställa upp för honom, finnas där och vara en bättre vän/flickvän än vad jag kanske visat på senaste - Ja.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0