Fredag !

Tjoho då var det Fredag igen, Som vanligt har veckan gått fort men ändå sakta. Jag har ju faktiskt hunnit med att "göra" endel oxå som att hälsa på i Gammelstan, varit på stans kvällsöppet, städat och nu ikväll blir det ju Ostbricka som jag längtat efter ;) För att inte tala om imorn när jag får hämta hem Oden !!! Lyckan är total !

Jag gick ju ner till halv dag idag eftersom jag har så nedrans förkylnings-ont i kroppen, Jätteskönt kan jag säga att få lite sovmorgon ! Nu har jag nyss duschat och ska väl egentligen bara ta det lungt och göra mig klar åsånt innan jag åker till jobbet sen vid 12. Ska spela lite Gardens Of Time på Fejjan som jag fastnat som fan i ! :D


Det är föresten superfint väder idag, Perfekt för att ta cykeln till jobbet ;p




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0