Fredag

Fredag = Helg ! Skönt att sluta tidigt dessutom..

Jag har bara haft 2 kunder idag och däremellan har jag varit till Meca för 3e gången på en vecka.. Jag var in dit igår och lämnade tillbaka bromsskivorna som inte passade så ringde dem idag å sa att istället för att sätta tillbaka pengar på mitt konto hade dem råkat dra av lika mycket igen haha ! Så då var de bara att åka dit och få igen alla pengar.. Jag hade då inte hunnit märka att jag saknade 1900 spänn men det var ju snällt av dem att ringa så snabbt å meddela det :)

Åkte buss hem, Som vanligt. Nu har det regnat i 3 veckor frånsett lördag söndag som var soliga. Det får gärna sluta nu !

Har nyss ätit korvstroggis med ris till sen lunch och nu smaskar jag på några godisar och dricker Loka päron. Samlar krafterna lite för sen måste jag börja med disken, tvätten och en massa sånt ruuligt !



Kommentarer
Åsa

mjaa no skulle ja väl kunna göra de :P fast ja äter ju mestadels bara efter lchf numera, men de är ju riktigt gott vissa saker så :) fast fiskbiffarna blev väl sådär... men man kan ju alltid omvandla recept för ja tyck konsistensen blev lite.. geggig typ :S

2011-09-23 @ 17:09:20
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0