Belöning

Det som är väldigt bra med mitt jobb är att vi alltid får lönen i förväg om 25e infaller på en helg eller röd dag. Typ nu blir ju 25e först imorn på Söndag men då fick vi den igår och den var bättre än jag väntat mig så då unnade jag mig att beställa lite kläder från H&M.

Det blev en lång stickad polotröja, en skjorta, ett linne, en bh, 2pack fingervantar och en halsduk :) Jag har faktiskt kommit på EN "bra" grej med att bo själv och det är att jag har fått en till helt tom garderob nu som jag kan börja fylla upp för tidigare har min egen varit proppfull och för att kunna köpa nå nytt har jag känt mig lite tvungen att göra mig av med nåt plagg jag inte använder så mycket men nu slipper jag ju det problemet. Det gäller att försöka tänka lite positivt i all skit förstår ni.

Nu har redan typ hela förmiddagen gått och jag har inte direkt hunnit göra nåt speciellt.. Låg och läste ett tag i sängen innan jag steg upp, har pladdrat i telefon med Milla lite över en timme och sen ätit frunch, diskat och beställt kläder samt bara glott runt på datorn en hel del.

Nu ska jag hoppa i duschen vilket känns föga lockande för jag är sååå frusen å de har ju en förmåga att bli ännu värre när man ska kliva ur duschen blöt och iskall men de kan inte hjälpas, jag behöver duscha :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0