Onsdag

Det här får bli ett sånthär Flerdagarsinlägg...

I Måndags var det Vc och Jobb på morgonen, åkte hem en sväng och bytte kläder osv innan jag mötte upp Emma i stan.. Hon letade efter en födelsedagspresent och jag köpte en present åt Tildes lille bebis som snart ska komma till världen :) Sen passade jag på att göra bort ärenden som att lämna tillbaka film, bok och vara på apoteket.

På Tisdag, Alltså igår hade jag en riktig killerdag på jobbet med 3 riiiiktiga pedantkunder som dessutom är riktigt tungstädade och ont om tid. Inte en minut rast och full rulle hela tiden. Tillråga på det hade jag huvudvärken from hell ! Tog det väldigt lungt på kvällen och gjorde inte ett skit =)

Idag Onsdag har jag oxå haft en dryg jävla huvudvärk.. Tröttsamt. Den har dock lättat nu som tur var :) Har jobbat lite över 7h idag och sen kommit hem och ätit och druckit kaffe bara.. Kvällen blir väldigt lugn idag oxå - Det är väl Bonde söker fru ikväll ? Får inte missas :D


Just nu är jag gaaaalet sugen på nåt gott, inte så konstigt kanske med tanke på att jag äter typ chips, godis osv varenda dag nästan. Eller nä så farligt är det ändå inte.. Men jag har helt klart fått sämre matvanor det kan jag erkäna.. FAST jag har faktiskt ätit vegetarisk mat nu 2 dagar i rad och ätit 3 frukter bara idag så nog borde jag ha förtjänat lite glass eller nåt annat smarrigt till ikväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0