Söndag

Hej på er !

Nu är jag på lite bättre humör än sist ;) Dagen har varit väldigt lång & tråkig har det känts som men jag har ändå fått lite nytta gjort nu på eftermiddagen då jag åkte och handlade, tankade Jettan innan jag skulle lämna tillbaka den och 25 liter bensin på 38 mil eller vad jag nu kört anser jag som klart godkänd förbrukning :) Vidare mot Mamma och dem där det vankades adventsfika och gomiddag ! Slappade sen lite framför tvn och bara var innan vi styrde hemåt.

När humöret ordnat upp sig slog jag på julmusik och slog in lite julklappar och pyntade färdigt. Diskat har jag oxå gjort och lite sådant. På Onsdag ska jag på stan med Lillebror och förhoppningsvis bli nästan klar med julklappsinköpen !



Nu ska jag surra sönder telefonen lite innan det är dags för kvällspromenad och sömn för Mig & Oden :)



Kommentarer
Tilde

Vad skönt att ha presenterna bortgjorda, jag hittar dÅ ingenting till nån:(

2011-11-27 @ 21:35:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0