Lördag

Hej !

Ikväll är jag på väldigt dåligt humör... Egentligen kanske jag överreagerar men jo jag är väldigt irriterad. Irriterad på en jävla massa saker.. Dessutom är jag sinnessjukt trött som vanligt trots att jag sover normalmycket.. Kanske mer än det oxå ? Och har idag druckit 1 energidryck och 3 koppar kaffe. Ändå höll jag som vanligt nuförtiden på att somna baki ratten och fick stanna och sova en kvart.. Hur normalt är det mitt på dagen ??

Och på tal om att köra bil... Snacka om jävla mardrömsföre igår ! Hela vägen till Ökx regnade det så det var ju lugnt och jag kunde köra ganska fort men efter Jockkorsningen var det över en decimeter tösnö på den oplogade vägen som var så jävla tung och klibbig att det som bara sög tag i bilen och kastade den åt alla jävla håll om man inte låg exakt i dem två enda spår som fanns (Som låg mitt på vägen) så så fort man fick möte eller nån ville köra om var det bara att försiktigt försiktigt försöka ta sig ut i djupsnön på sidorna. Skulle fan ha tagit Mercan den är jäävligt bra att köra i djup snö med då den är så tung och bred.. Jettan däremot for ju runt som en jävla vante så det var vääldigt obehagligt å möta lastbilar osv.

Idag hade dem som tur var plogat så det var ju trevligt !


Nu ska Jag och Oden återgå till att göra ingenting. Väldigt tråkigt har vi det !



Kommentarer
Anonym

Dont worry be happy:)

2011-11-26 @ 23:55:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0