Tisdag

Hej på er !

Denna dag bara springer iväg och jag har ju massor att hinna med ! Pust..

Kom hem från jobbet vid 13 ungefär och gick direkt ut med Oden på hans lunchpromenad och så in och börja beta av att-göra-listan.. Har blandannat suttit i telefonkö cirka 20 minuter med akassan vilket var väldigt roligt ;) Fört över lite pengar, betalat räkningar och så vidare.

Håller på att somna nu så det är nog bäst jag tar en kopp kaffe om jag ska orka börja packa, laga middag, dammsuga, och gå till affären.

Måste passa på och mysa riktigt med mina killar ikväll oxå.. Saknar dem redan och det känns så jobbigt att jag ska åka långt bort från dem. <3


Haha usch, På denna stora flygplats kommer jag att befinna mig imorgon. Jag blir livrädd bara jag ser bilden haha.. Hur ska man hitta nånstans undrar jag ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0