Niiice

Alltså.. Jag skulle ju egentligen inte ha varit hemma från jobbet förrän om 2 timmar men bara för att jag har världens gulligaste kunder så slutade jag redan kl16. Dem jag skulle ha städat hos mitt på dagen ringde och sa att jag inte behöver komma idag när det blir så stressigt utan att på Måndag passar dem precis lika bra. Snällt !

Nu väntar jag bara på att Emil ska komma hem så far vi i rasande fart (nåja, så fort går inte mercan) till Gammelstan å vräker i oss pizza, Fyfan vad jag är hungrig !

Undra om vi får nån efterrätt ?? :D Nomnom


Kommentarer
Åsa

den ha vare svart men gissar på att den lega ute hela vintern och då har de försvunne. ska nog ta reda på den och bara göra den svart igen, kan ju int va så svårt :)

2011-05-12 @ 21:08:18
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0