Tisdag

HejHej !

Sitter nu och tar det lite lungt för första gången idag vilket är skööönt, Ska ta mig en kopp kaffe innan jag hoppar i duschen.. Är även i valet och kvalet om jag skulle fara köpa mig en Semla.. Hade först inga planer alls på att äta nån idag men sen bjöds det på jobbet men jag hade bråttom hem och hann inte äta nån så blotta synen av dem stora svulstiga gräddfyllda monstrena har gjort att jag varit svinsugen ända sen dess :(

Nånå.. For då hem och gick direkt ut med Oden en snabbsväng (Emil är ute med honom på långa middagspromenaden nu). Plockade undan här hemma, vek lite tvätt sen igår osv innan jag började med middagen som idag vart GoooLasagne :)

Jaja, Det lär då bli en tidig kväll för mig idag.. Jag ska vara kl 07 på bergnäset imorn så jag måste väl vara på kontoret typ 06.30... Huuuuh :S


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0