Måndag, Ny vecka

Godmorgon Godmorgon, Hör fåglar sjunga glatt !

Så var det ny vecka igen, Jag börjar inte förrän strax efter 13 idag men har ändå varit vaken sen före 07, såklart. Typiskt att jag aldrig kan sova längre när jag har chansen! Nånå.. Då har jag fått lite nytta gjort här hemma istället som att diska, städa badrummet och lite sådant.

Om en timme ungefär ska Jag och Oden ut på lunchpromenaden och termometern nisar redan på +7 fast det är ganska mulet ute.. Skönt :) Det ser inte ens ut att blåsa nå mycket heller :D

Sen ska jag då som sagt åka till jobbet och kunden jag har är bara på 2h så jag är lika snabbt hemma igen :) Ska laga Fläskfilé i vitlökssås idag så de blir nog göttans :) Och förhoppningsvis hinner & orkar jag baka oxå.. Har ju tänkt det nu hela helgen och ännu har det inte blivit av ! Har väl planerat att göra nå småkakor eller muffins och så en kaka i långpanna.


Rabarber och jordgubbsrutor


Kladdkaksmuffins



Kommentarer
Åsa

haha kanske när den är klar :P

2011-03-21 @ 20:49:39
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0