Tjött

Seriöst.. Jag har sovit som en jävla kratta i typ 2 veckor så jag börjar vara ganska trött ! Först var det alldeles för varmt så jag tog bort täcket och sover bara med påslakan.. Så sen har jag frusit varenda natt utom i helgen när det var så varmt och då var vi för övrigt i Fällan och där sov jag som en stock. Men nu när vi är hemma igen är det kallt, jag sover tungt men ändå inte och drömmer en massa stressande drömmar som jag blir arg av. Senär det ju den här jävla midnatssolen oxå som stör sömnen något + alla kraxande jävla skator utanför vårat fönster.

Idag trodde jag att jag skulle börja kl:09 men tji fick jag som såg kvällen innan att jag visst skulle befinna mig i stan redan kl7 !! Så jag har jobbat från 7-12.30 och sen 13.30-16

Kom hem och lagade kasslergratäng till middag som var supergött ! Glassbilen kom så jag köpte glass därifrån, Första gången nånsin jag gör det själv faktiskt. Det blev Hollywoodstrutar !


Nu ska vi gå ut med Oden och sen blir det sängen ! Godnatters



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0