!!!!

Alltså KARLAR, Hur tänker dem ?!?!

Kl 18, dvs om en timme ska vi befinna oss på Bröllopsmiddagen som jag INTE tänker komma försent till.. Det är tamigfan det värsta jag vet att komma sent eller i sista minuten nånstans.

Jag sitter här helt färdig men Emil, Han har inte kommit hem från Korpis ännu trots att jag varit väääääldigt tydlig med att vi ska komma i tid och jag blir så förbannad.. Varenda jäääävla gång ska det ta sån tid att pallra sitt arsel därifrån. En timme som sagt och jag kan sätta 1 miljon på att han inte ens har duschat. Jag däremot har strukit hans skjorta, lagt fram kläderna i en hög plockat fram handduk, deo, rakapparat och kanske, ja kanske slipper vi komma inklampandes som några jävla efterblivna.

Ååååååh




Jag får fan magsår.


Kommentarer
Emma

Å dom tycker att tjejer tar tid på sig när man ska iväg nånstans... Jag är oftast klar för A om man ska iväg på nå fest eller nå... Kanske för att man förstår å börja i tid så man e klar :D

2011-06-19 @ 18:49:11
URL: http://emmnie.blogg.se/
Åsa

du kanske vill gå me i min och bellas manshatar klubb? ;)

2011-06-19 @ 19:03:51
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0