Torsdag

Pjuh.. Ytterligare en tung jobbdag. Nej det har gått relativt bra men vart ju inte riktigt som jag tänkt mig.. Hade blivit inbokad på ett jobb med allllldeles för lite tid.. Hade 3 timmar på mig innan jag skulle vara hos nästa kund men det tog över 5h så jag hade en himla tur som fick hjälp av en tjej på jobbet annars hade jag inte slutat förrän vid 18tiden.

Efter jobbet åkte jag ut till Gammelstan där jag åt köttfärssås & spagetti och så en chokladkaka + kaffe till efterrätt. Fick fotmassage och så åkte jag hem ;D... Nej jag åkte egentligen dit för att jag ska låna en bil av Mamma och dem i helgen som går snabbare att köra med och drar mindre bränsle.

Oden ska ju oxå vara hos dem i helgen.. Får se hur det ska gå ! Han har ju aldrig sovit borta utan oss lilla gubbeeen <3 Ska sakna honom :)

MEN NU måste jag hoppa i duschen, sortera tvätt, diska och lite sådant. Vi åker upp imorn direkt efter jobbet så ska försöka få det mesta färdigt ikväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0