Sanslöst trött

Huuuugaligen vad jag är trött ! Sanslöst trött...

Hade ställt mobilen på kl06 imorse... Men flera nätter av mardrömmar och dålig sömn kombinerat med massor av hundpromenader, jobb, sena kvällar och tidiga mornar hade nog satt sina spår och det var TUNGT att stiga upp. Sörplade i mig en kopp kaffe på morgonen, En red bull i töre, En halv PK i Ökx, En till kopp kaffe i Jockfall och slutligen ett glas Cocacola i Gammelstan men min kropp verkar inte ha tillgodogjort sig något alls av koffeinet då jag fortfarande är som en Zombie !

Egentligen skulle jag ha handlat mat idag men sköt på det till imorgon, Dammsugit skulle jag ha gjort redan igår och ja.. Jag har inte fått nåt gjort helt enkelt. Pust, stön, stånk... Jag får nog helt enkelt tvinga mig själv att kasta ut mattorna och dra en vals med dammsugaren. *Znark

Vet ännu inte om jag jobbar halv eller hel dag imorn men i vilket fall som helst blir det en tidig kväll ikväll !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0