Jäla skit

Vet ni vad som är oerhört frusterande ?!



Jo, Det är att ha så jävla ont i huvet att man inte kan göra nååånting ! Att ha så ont att man mår illa vad fan man än gör.. Det går inte att se på tv, inte att sitta vid datorn, inte ligga på nåt skönt sätt och läsa en bok och definitivt inte försöka göra nån nytta !

Har tagit både treo, ibumetin och druckit kaffe, ätit socker, försökt massera, legat på spikmattan och inget hjälper.

Det funkar inte att bara ignorera det och köra på heller... Åtminstone har jag fått nå vettigt gjort idag efter jobbet. Har dammat mattorna, dammsugit och skurat. Kanske något mer som jag inte minns vad vet jag.. Typ postat ett brev och bokat tvätttid.

Dessutom har jag försökt vara nyttig idag.. Det blev havregrynsgröt till frukost, smoothie + mackor och grönsaker till lunch och sen tonfisksallad till middag.. Därför har jag nu gjort mig förtjänt av en god macka och en tallrika jordgubbsfil med müsli :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0