Delicious

Jag måste bara tipsa er om den godaste frys-mat jag nånsin smakat ! Dem hade dessa på extrapris förra veckan på Willys så jag tänkte att ja men jag provar köpa hem tills nån dag när jag inte hinner laga middag.

Valde den med kyckling i röd currysås med grönsaker och jasminris



Ca 25 kronor kostar dem och var värt det alla gånger, Det var så jääävla gott alltså. Jag skulle lätt ha blivit nöjd om jag fick detta på en restaurang - Så gott var det. Och det kan man ju inte direkt ofta säga om frysmat så dessa tycker jag ni ska prova. Jag har bara sett dem på Willys och dem finns i andra smaker som grönsaker i grön curry, kyckling i grön curry, panengkyckling och lite sådana smaker :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0