Åååååh !

Nu är jag så himla glaad !

För det första så ska ju min bil besiktas snarast för den 1 Aug får den körförbud och jag kan inte använda den innan bessen heller för att vi gjort en liten fuskgrej som inte ska hinna förstöras före det. Så fanns det inga tider förrän 9 Aug ! Skulle bli lite vääl jobbigt att vara utan bil när jag är ensam här i stan i flera veckor.. Kan ju inte direkt bara ta Emils bil då :)

Men jag ger mig inte tänkte jag och så har jag gått in flera gånger om dan för att se om nån skulle avboka och johodå, Nu har jag en tid på Måndag :)

MEEN, Det bästa av allt !

Ringde just Emil för att berätta att jag fått en tid och så säger den sötproppen att dem ska komma och hälsa på mig en sväng ikväll TJOHO.. Vet ni hur mycket jag saknar dem ?! Om ni visste det skulle ni fatta att jag är glad.. Och Oden oxå.. Åååh :) Jag längtar <3

Emil hade hittat nån bil till bra pris i Boden så det var därför det blev en liten sväng hitåt mittiallt :)



<3



Kommentarer
Åsa

jo de vet jag men dom brukar va så kinkig just när de gäll körkort :S men såg just att ja fått svar på mitt mail till posten och de verkade va ok :)

2011-07-22 @ 23:29:35
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0