Men Great !!

Alltså.. Kommer ni ihåg hur det gick sist jag skulle till sävast ?

Jo det var då det blev typ -25, strömmen i bilen var slut så den inte startade, blinkersen och vindrutetorkarna slutade fungera + en massa annat jag förträngt. Sen glömde jag ju nycklarna och när jag väl skulle hem därifrån hade inte motorvärmaren gått.


Idag.. Har vippsäkringen slagit ifrån så motorvärmaren här hemma inte gått en minut och det upptäckte jag nu när jag skulle fara.. En traktor hade skottat in mig och det snöar som fan. Vad är oddsen ?

Nu har jag hursomhelst skottat fram och sopat av bilen, slagit igång stolpen så nu blir bilen förhoppningsvis varm annars får jag väl fara ändå det är ju inte så kallt ute och snöovädret går väl inte att göra så mycket åt så jag får väl snällt ligga bakom nån plogbil längs hela 97:an. Det var preciiis såhär jag hade planerat min dag !

Ingen dagstidning har vi fått heller !!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0