Lagerhaus-Shopping

Vetni en jävla skum grej... För några månader sen hade jag en stark dröm (nivet en sån man minns väldigt tydligt lång tid efteråt) I drömmen så var jag på Lagerhaus där ett par gardiner fanns på rea men det var bara en gardin i varje paket och det fanns bara ett kvar så jag kunde inte köpa dem.

Idag var jag på Lagerhaus på riktigt och dem hade rea på gardiner liknande dem i drömmen.. Och det var bara en i varje paket. Alltså jag har inte ens sett dem här gardinerna annat än i drömmen ! Men nu fanns det som tur var precis 2 kvar så jag såg det som ett tecken och köpte dem ;) Nej men allvarligt, Vilka är oddsen ?

Nåväl.. Såhär ser dem ut. Jag blir mer och mer inne på kitsch i min inredning :) Priset var sänkt från 199 st till 69. Bra kurs :)



Alla vet väl dessutom hur sjukt omöjligt det är att komma tomhänt ut därifrån så jag köpte glas oxå. Hade gärna köpt hela affären men är man utan inkomst så är man. Emil tycker att våra gamla plastglas var äckliga men jag älskar plastglas, Dem är sååå enkla att diska.. Det blir inga fettränder och inga vattendroppsmärken. Mer plastglas åt folket alltså !

6st för 75kronor fick man så jag tog 3 ofärgade och 3 rosa. Dem är mer knalliga i färgen irl.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0