Ekonomibiträde

Om en vecka är jag fullbordat Ekonomibiträde. Var på skolan idag för att träffa min lärare och få alla betyg, Ja alla förutom det på praktiken jag gör nu det får jag veta i slutet av veckan antar jag när jag har varit färdigt där :)

Jag hade lika många MVG som VG och jag hoppas på bra betyg på Storköks-praktiken oxå :) !

Jag blev bjuden på Semla och kaffe där, En riktigt god semla faktiskt ! Gick in till stan, kikade lite snabbt i smedjan medans jag väntade på bussen och sen åkte jag hem. Jag ska gå ner i bilen och plocka ur lite grejer ifall någon kommer och köper den idag. Sen vid 14-tiden ska Jag & Oden gå till min förra praktikplats, Jag har ju lovat att komma förbi någon dag när jag är ledig men det har alltid varit kallt, snöstorm eller att jag inte hunnit så nu ska vi ta tag i saken :)

Ska föresten ringa och skriva in mig som köks-vikarie oxå, Förra veckan hade dem tydligen fått beställa mat från en pizzeria på 2 dagis för att det inte fanns en enda vikarie.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0