Dag 13 = 14

Idag, Dag nummer 13 skulle jag egentligen ha skrivit om mitt hem. Det kräver såklart en massa bilder och bilderna jag lagt upp på vårt hem tidigare är gamla och vi har ju möblerat om, köpt nya möbler och ändrat en massa sen dess så dem vore inte så aktuella. Att ta bilder är ju svinjobbigt så förhoppningsvis orkar jag göra det imorn istället och tar morgondagens punkt nu istället, Alltså mina Bloggfavoriter.

För det första tycker jag om att läsa människor jag känner/har känt/och inte känner bloggar bara för att lixom se vad dem gör om dagarna, vad dem har ätit, vad för nya saker dem har köpt eller vad det nu kan vara :)

Sen tycker jag om
*Matbloggar: Tex Sotasaker och Kryddburken

*Inrednings och retrobloggar (gammal inredning alltså): underbaraclara , femtiotalsjakten och många många mer.

Jag läser föresten storbloggarna oxå.. Inte nu alla då men exempelvis Blondinbella, Paow, Hugorosas & Foki.


01 – Om mig
02 – Min första riktiga kärlek
03 – Min familj
04 – Min Önskelista
05 – Vad är kärlek?
06 – 10 saker du inte visste om mig
07 – Min bästa vän
08 – Ett pinsamt ögonblick
09 Min musiksmak
10 – Det här hade jag på mig i dag
11 – Mina syskon
12 – I min handväska
13Bloggfavoriter
14
– Mitt hem
15 – Mina framtidsdrömmar
16 – Det här har jag ätit idag
17 – Ett favoritminne
18 – Dåliga vanor och laster
19 – Jag som liten
20 – Min dag i bilder
21 – Det här vill jag bli när jag blir stor
22 – Det här upprör mig
23 – Det här får mig att må bra
24 – Det här får mig att gråta
25 – En första
26 – Mina rädslor
27 – Detta skulle jag göra om jag vann 10 miljon kronor
28 – Det här saknar jag
29 – Min favoritsemester
30 – Om det här vore min sista dag



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0