2011

Jaha, Hej på er !

Det har hunnit bli nytt år sen sist jag skrev något här eller rättare sagt sen jag satt vid en dator. Jag befinner mig då i Korpis sedan i Onsdags då Emil kom och hämtade mig & Oden.

Vi har inte gjort så mycket speciellt här.. Typ kollat på film, spelat spel, lekt med hunden ute i snön osv och i Torsdags var jag till Jockfall och hälsade på min Farmor och Farfar :)
Igår då var det ju Nyår så vi åt en god middag innan vi for ut, Var bla till Markusvinsa där Ida & Niklas har sin stuga där vi sköt en massa raketer, drack osv.

Nu idag har jag ingen aning om vad som kommer att ske, säkerligen inte mycket då Emil ligger död i sängen. Det går filmer hela dan på tv idag så kanske blir det någon av dem :D

Nej, Nu ids jag faan inte sitta mer vid den här datorn, Hur sjuuuukt osköna är inte bärbara egentligen. Ska fan aldrig nånsin skaffa en. Hojja.

Fortsätter med listan när jag kommer hem eller nåt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0