LET'S GO

Shit.. Jag har mycket att göra nu alltså.

Jag hade tänkt diska, dammsuga, dammtorka, byta sängkläder, tvätta och handla idag. Men eftersom jag ställde upp och jobbade istället är handla det enda jag hunnit med och om hemmet såg ut som skit imorse kan jag lova att det ser värre ut nu !  Jag åkte nämligen iväg med Mamma en sväng och med mig hem följde en hel massa grejer som måste tas om hand - Just nu står allt och trängs i hallen !

Jobbet drog ut på tiden så klockan var redan 16 när jag åkte hemmåt så jag beslöt att äta middag hos Mamma & dem. Blev kvar där ett tag efteråt då såklart och handlade på vägen hem så jag har i princip nyss kommit innanför dörren. Sitter och sörplar på en PK för att få lite ny energi vilket kan behövas med tanke på hur sjukt trött jag varit hela dagen.

Nu är då all mat uppackad, täckena hänger ute på vädring och jag ska bädda rent i sängen. Samtidigt ligger 2 par gardiner i badkaret och ska tvättas upp så fort jag bara diskat undan i köket !


Pjuh, Då vet ni vad jag sysslar med ikväll iaf ! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0