Suck

Nu när jag äntligen sopat bilen så noga och ordentligt som det bara går (Hela bilen är typ täckt av is och fastfrusen snö) så att jag skulle kunna ha igång kupévärmaren utan att framkalla en massa mer is så börjar det givetvis snöa igen ÅÅÅÅH !

Nu måste jag snabba mig och duscha så jag fort kan fara iväg och göra mina ärenden. Tror nästan jag måste packa bilen idag oxå för imorn lär dörrarna vara fastfrusna igen.. Känns dock lite sådär att ha hela bilen full med massa grejer över natten eftersom jag helst inte vill låsa den.. Då vet man ju aldrig om man får upp den igen haha. Åh Livet är bra jobbigt ibland va !




Några stackars bilar utanför mitt jobb förrförra vintern ! :D



Kommentarer
Åsa

jo vi rev dörren och har kört in nå WD40, sen ska ja köra kupévärmarn hela natten. Fast den funkar ju som sagt att stänga nu, men litar inte direkt på den :P

2011-12-11 @ 18:14:41
URL: http://enkoppsprit.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0