Fredag

Hej !

Ett litet blogginlägg i brist på annat.. Är trött och vill bara sova men måste först gå ut på kvällsprommis me lillhjärtat som just nu ligger här brevid och snarkar.. Sötnos <3

Idag har jag då jobbat förstås.. Kom hem och gick på promenad, plockade undan lite, diskade, satt vi datorn etc innan vi for till Gammelstan och blev bjudna på Pizza ! Tårta och kaffe till efterrätt satt oxå fint så nu är ja ganska mätt :)

Jag for förbi Storheden på vägen hem för att tanka och handla mat. Efter det har jag inte gjort många knop alls utan tagit det välförtjänt lugnt. Jo föresten.. På tal om min eviga konstanta trötthet.. Jag tänkte ju att så trött jag varit senaste tiden kan inte vara normalt utan jag har nog fått järnbrist eftersom ja slarvar endel med att äta ordentligt och veerkligen inte äter kött ofta utan de har blivit mycket fisk & kyckling mest. Tycker jag har blivit väldigt blek oxå och tydligen så får både kaffe och te kroppens järnupptag att minska massor och vad har jag levt på om dagarna.. Jooo kaffe ! :D Så nu ska jag minska på kaffet, äta mer järnrikt och så köpte jag Blutsaft på affärn :) Så nu jävlar ska jag bli pigg !!

Tidigt imorgonbitti kommer Emil hit med bussen och sen ska vi fara och kolla på några bilar åt honom så då har vi planerat att äta Tacos oxå som är jäkligt länge sen sist. Har dock ingen aning om han stannar här eller vad.. Kan säga så mycket som att jag är jävligt messed up och confused över situationen vi befinner oss i. Först var det helt klart finito och slut.. Sen var det han som började "komma tillbaka", han sover här, jag sover där, han tar med mig till sina föräldrar, vi pratar i telefon nästan varje dag och då läänge, däremellen skickas det en jäkla massa sms, vi har träffats i stort sett varje helg sen det tog slut och ja han är helt enkelt inte säker längre på att han vill vara själv. MEN han är inte heller helt säker på att vi ska vara tsm. Åååh.. Orka när folk inte vet vad dem vill.

Anyhooo.. Nu har jag sagt att det fan får vara nog med det här mellanläget.. Antingen eller, allt eller inget. Jag orkar inte med att inte veta vart man har en person, i vilket förhållande man är till varandra osv. Han måste bestämma sig helt enkelt. Och jag vet vart problemet sitter.. I know it so well. Han vill ha gobitarna..Vi ska ha roligt tillsammans, umgås å hitta på saker, alltid finnas där för varandra, vi ska ha det så jävla bra som vi alltid haft det men att tillhöra någon, att ha ett ansvar & skyldigheter gentemot någon annan, att ibland behöva sätta en annan människa före sig själv det är väl rätt skrämmande för endel.

Men jag hoppas att han fattar rätt beslut.. Uppenbarligen är det inte över mellan oss. Jag älskar honom alldeles för mycket för att låta honom gå, han kan inte släppa mig, vi vill vara med varandra för gärna för att låta bli. Det finns för mycket kvar för att bara kasta bort det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0