Fan vad surt !

Alltså.. Jag tvingade iväg mig själv idag ändå, Tänkte att handla måste jag ju och då är det lika bra att ta resten samtidigt.. Var riktigt jävla sugen på godis så jag såg verkligen fram emot Candycorner men se det var stängt idag men öppet igår ?! H&M var oxå stängt så inte fan vart de nå !

Störande som fan att så många affärer inte har någon information på sina hemsidor om öppettider under helgdagar och sånt, Hjälper väl inte om de står att det är öppet söndagar om det inte är det på alla dagar som räknas som söndag ? Nåja.. Willys var då öppet och det kan jag rekomendera er - Att handla nu när folk bara har köpt julmat senaste veckorna för då måste dem rea ut en jävla massa "vanliga" produkter för att hinna få dem sålda innan datumen går ut så på tex Willys hade dem jättemycket rabatter på kött, pålägg, mejeriprodukter osv !

Förutom att handla har då inget vettigt blivit gjort idag och lär väl inte bli det heller. Jag har hyrt film och köpt gotta så :)




+



+



= Sant



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0