Back to reality

När man bara har det roligt och mysigt en hel helg får man väldigt lite nytta gjort.. Närmare bestämt inget alls. Därför säger verkligheten välkommen tillbaka åt mig och jag har satt igång nu.. Tråkigt men det är lika bra att göra det idag för i veckan har jag så mycket jobb att jag knappast kommer idas städa direkt jag kommer hem oxå.

Har en maskin kläder igång nu och sen står sängkläderna på tur. Filtar, täcken och kuddar är ute på vädring och så ska jag dammsuga av bäddmadrassen. Mattorna är även dem ute på vädring så golven kan dammsugas & skuras. Efter det har jag väl bara kvar att sätta nya sängkläder i sängen så är det färdigt :)


Rolig kväll va :D ? Dessutom är jag sjuukt sugen på godiis ! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0