Varje dag är det detsamma..

Godmorgon !

Är ni pigga och glada idag ? Jag är ganska glad men inte så pigg.. Emil kom ju hem vid 4 inatt så då var vi vakna en stund och sen hade jag lite svårt att somna. Steg upp vid 09:45 och gick morgonprommisen med Oden och sen har det vart full rulle. Jag har diskat, fixat frukost och sedan börjat bära upp alla Emils kläder ur bilen och börjat tvätta dem. Måste vädra alla rena kläder oxå eftersom dem blivit helt fuktiga i väskan.

Såå.. Jag har ju det jag roar mig med en stund. Ska fortsätta bära upp grejer ur bilen nu och samla ihop all pant, slänga skräp osv. Sen är det såklart dags för promenad med Oden och där emellan nån gång ska jag hinna handla och dammsuga. Pust.

Middagsprommis, kvällsprommis och en dusch står oxå på schemat. Nån som vet hur man klonar sig själv ?
Imorgon ska vi iaf försöka få tag på en rullstol så Emil oxå kan "gå" ut med Oden :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0