Onsdag

Hejhej !

Trött som tusan är jag nu ganska nyss hemkommen.. Har jobbat till strax efter 14 idag och sen varit in till staden med Sandra, Egentligen skulle vi ta en fika men båda var så hungriga efter jobbet och dålgit med lunchintag så vi bestämde oss för att äta middag på Baan Thai och Oooh så gott det var ! :) Jag tog kyckling i röd curry kokosmjölksås :)

Efter det orkade vi såklart inget fika men strosade runt i lite affärer och jag köpte mig en sjal/halsduk som blir perfekt nu när det är lite småkyligt på mornarna men ännu alldeles för varmt för att ha vanliga vinterhalsdukar. I övrigt hittade jag verkligen ingenting jag ville ha så nån vidare shopping vart det inte men lånade däremot 2 böcker på Kulturens Hus.. Jag har ju sånt lässug just nu så :) Stadsturen avslutades med en Lyxlatte på Roasters som satt fint !

Nuu ska jag gå och diska och sen misstänker jag att det blir lugna puckar, Kanske drar ett litet städryck med betoning på litet.

Imörrn blir det jobb igen.. Sköönt att få inkassera lite pengar :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0