Måndag

Så har ännu en ny vecka börjat.. Det blev som för det mesta en lugn start då jag bara hade ett 2h's abb idag. Har för det mesta tagit det lungt här hemma men ändå hunnit med lite småsaker som att slänga sopor, posta brev, vara på affärn, städa badrummet, boka tvättid unt so weither. Lite småfix helt enkelt !

Planen är annars att ta det väldigt lungt i veckan för allt stressande på senaste har gjort mig hjärndöd.. Jag glömmer saker hela tiden, jag som annars har stenkoll på allt är mest bara förvirrad, jag blandar ihop ord, hittar inte rätt ord, säger saker i fel ordning, stammar. OCH dessutom kommer jag inte ihåg såna saker som annars sitter i ryggraden.. Nu i helgen har jag 2 gånger försökt växla utan att koppla tex. Sånt händer i normala fall inte ens en gång om året.. Och en annan dag.. Haha.. Ja då vred jag om nyckeln och skulle starta bilen fast den redan var igång. Bra där för startmotorn.

Nä, Nu ska jag göra mig en kopp te och kanske läsa lite bok eller så. Blir tidigt ikväll för imorn ska jag vara på plats i stan redan kl 07. Har föresten satt i täckena i sängarna nu för nu är sommaren officiellt slut när man håller på frysa ihjäl på nätterna trots att man börjat ha vädringsluckan stängd. Nån annan än jag som tycker att denna sommar gått fortare än något annat år ?! Helt sjukt !



Min sötlimpa <3



Kommentarer
Tilde

Man får inte stressa sådär mycket, ta det lugnt som mig;) jag vill se bilder på erat hus där uppe!:)

2011-08-15 @ 21:06:27
Elina

Hehe nej jag ska sluta ! :D... Ska ta bilder i helgen tror jag efter att vi sågat ner en enorm vildvuxen häck som täcker hela framsidan haha.. Men det är fyrkantigt och rött med vita knutar ;D.. Ska oxå försöka få lite ordning inne så man kan fota där oxå :)

2011-08-16 @ 09:23:34
URL: http://blow.blogg.se/
Anonym

Jaa vad kul, längtar:)

2011-08-18 @ 14:16:23
Anonym

Glömde skriva namn, men du förstår nog att det var jag, tilde som skrev:)

2011-08-18 @ 14:17:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0