Ciaaoo

Hola Amigos !

Idag kan man nästan säga att jag är ledig för jag hade bara en frisörsalong imorse som tar 1,5h så det blev en kort jobbdag :) Hade dessutom med mig en ny tjej idag som går på inskolning så då hjälptes vi åt med det.. Hon ska vara med mig hela veckan så det blir kul med lite sällskap som omväxling när jag annars alltid jobbar ensam :)

Passade på att lämna tillbaka lite böcker på Kulturens Hus när jag ändå var i stan så nu har jag inga böcker kvar att läsa.. Måste låna fleer, Är inne i en bokperiod just nu !

Dessutom är jag uttråkad och rastlös nu.. Vill ha nåt att göra ! Funderar på om jag skulle åka och kika i lite affärer eller nåt men samtidigt känns det lika att ta allt samma dag typ i slutet av veckan när jag ska handla osv.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0