Tack, tack, tack !

Åh, Jag har fått så himla fina presenter ska ni få se ! Jätttejättenöjd är jag och trodde aldrig jag skulle få så mycket fint ! :D


Denna spännande kokbok fick jag av Mamma & Mattias (Londonresan får jag ju oxå av dem inte att förglömma)


Av Markus fick jag denna jättefina och söta fleecefilt med en massa gosaker på ;)


En stor underbar vas som jag spanat på länge fick jag av Emil. Love it !


Körsbärsblomkvistar till vasen ! Oxå av Emil.


Och så fick jag en ny klocka i gammal design ! Av Emil.


En superfin rosa plastpelargon ! Av Emil oxå :D


Stora rosa leopard blingblingtärningar ;) Även dessa av älsklingen !


OCH så allt detta av Emil & Sara ! Det stora rosa ansiktsvattnet var det jag önskat som dem skulle köpa men då fick dem med en hel presentförpackning med Boots No7 grejer som Läppglans, mascara, ögonkräm, dagkräm, ansiktsrengöring och ögonskugga !

Som ni förstår är jag ju alldeles överväldigad av dessa ljuvliga superfina presenter !


Kommentarer
Johanna

höhö, jag har en blogg. Ingen jag skriver dagligen i, utan bara en jag avreagerar mig i,.. ibland ;D



Jätte snygga saker! Vasen var jättevacker!!!! Å filten såg mums ut :D

2011-04-28 @ 19:13:10
URL: http://rockinjowie.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0