Fredagsmys

Idag/Inatt har jag oxå haft sviiinont i huvet och nacken vilket jag börjar bli rätt less på. Har då tagit en Treo nu i hopp om att det ska gå över. Vet att det inte är det bästa alternativet att sitta vid datorn då men jag var tvungen att slå på motorvärmaren och leta fram nåt nummer så då passade jag på att läsa igenom lite bloggar och uppdatera själv :)

Idag är planen att göra allt jag borde gjort tidigare men bara skjutit på
Dvs:


Dammsuga
Diska

Laga mat (Jag har levt på rester och rabarberpaj senaste dagarna)
Gå ut med sopor

Åka till jobbet och lämna papper
Hämta ut H&Mpaket och köpa chips :D
Sätta sängkläder i Emils säng
Ordna med papper i pärmar

Och säkert en massa mer, Men en trevlig grej är åtminstone punkt Nr6 :)
Som ni ser på Chipsinköpet ska jag ha Fredagsmys, Gick bara skit på tv idag men som tur var har jag några osedda filmer på datorn :)

Mina favvischips är dem ni kan se nedan men jag har inte bestämt mig ännu, Funderar på att testa Texas bbq sourcream som är en av smakerna som är med i den där OLW-Tävlingen, Nivet där 3 vanliga personer har fått hitta på en egen chipssmak. Jag älskar att prova nya saker och bara tanken på att dem kanske hinner försvinna innan jag gjort det gör mig ännu mer sugen. Smaken Creamy Pizza har jag redan testat :)






Kommentarer
SveaJ

sv: Haha de tror inte jag heller, men de är ju alltid kul att testa något nytt :)

2010-09-25 @ 04:44:20
URL: http://sveaj.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0