Sikken tur, Sikken tur

Vilken tur jag har ibland.. Fick just ett Sms av Mamma att det serverades kyckling och ris där idag med blåbär och jordgubbar som efterrätt om jag hade lust att komma.. Givetvis hade jag det ;) Kunde inte komma lägligare faktiskt då vi inte har nån snabblagad mat alls hemma (Som jag sagt tidigare lagar jag inget avancerat när det bara är jag som ska äta) och just nu har vi bara jobbig mat i frysen som typ kycklingfileér, stekar, grytkött och en massa annat som tar lång tid.

Lunch måste jag väl ändå fixa själv och det snabbt för nu håller jag på att svälta ihjäl, Nudlar blir nog bra ;)

Ska ändå vänta med att handla till imorn för jag måste på Jula oxå och det stänger tidigt idag så då tar jag båda sakerna imorn slipper jag fara till storheden ännu en gång.


Men nu måste jag faktiskt börja dammsuga och skura.. Inte får jag nåt gjort av att sitta här ;D




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0