Pjömsig

Howdy Partners ;) !

Vi har varit iväg till stan nu efter middagen för att köpa koksaltlösning och en spruta för å kunna rengöra snorren på hunden, Hoppas klegget där försvinner nu han blir så lessen när man stänger in han i badrummet och typ ska duscha han eller nåt sånt :D Han blir typ stel som en pinne och får helt svarta ögon och bara står helt still och tar inte ens godis om man försöker ge honom...

Då när vi var i stan var jag tvungen att gå in på Mique och där hade dem massssor av grejer jag ville ha ! Det mesta lyckades jag intala mig att jag inte behövde men ett ljus fick följa med hem, Ska bara ha det som prydnad det ser ut som en glass med grädde och ett körsbär på åsså står det i en glasskål så det är jättefint !! :D Köpte ett åt Emmeli oxå som julklapp, Hon hade ett sånt när vi var små som hon tyckte jättemycket om men det typ försvann eller gick sönder :p

Nåväl.. Kvantum efter det och köpte min Müsli som inte finns på willys, hårdbröd och så en energydrink.. Dock var det så mycket då ja skulle hets dammsuga, skura och damma mattorna medans Emil var ute med hunden så då blev de så sent.. Ids inte dricka dem så sent att man inte kan sova på natta :D

Nu ska jag äta kvällis för ja är så hungriiiig  !



moffmoff :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0