Onsdag

Uh vilket regnväder vi har !!

Jag har fått sluta tidigare idag för att min handledare själv skulle sluta och åka på något Kostpolitiskt program så det var ju jätteskönt ! Dagen har verkligen gått fort :)

Särskilt bra att jag fick sluta tidigare idag eftersom att det är något möte kl:18 idag för hela våran gård om någon förändring som ska ske och blabla.. Allvarligt talat har jag INGEN lust att gå på det eftersom att jag anser mig ha viktigare saker för mig. Är jääävligt trött och slut och skulle vilja ta det lungt en minut istället för att hetsa igång med disk, matlagning, plugg, åka på möte, ut med hunden osv osv osv.. Det tar aldrig slut.

Jag får se hur jag gör med det där mötet, Det vore ju såklart bra att gå så man vet vad det handlar om men jag vill inte fara själv och samtidigt tycker jag inte det känns så kul att vi ska fara båda och läna Oden ensam hemma igen eftersom han varit hemma själv idag redan men.. Ja mötet kanske inte tar så länge ?


*Snaaaarrrk* Vill lägga mig i sofffaaaaan :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0