Måndag

God morgon !

Idag är jag ledig vilket uppskattas då jag fått nån jäkla förkylning.. Ska ta det lugnt här hemma och även vara iväg på typ Dollarstore & ÖB. Måste köpa hundben, vantar, deo, disktrasor och lite såntdär nivet.

Och så ska det såklart pluggas och promeneras med hunden och det är ju sjuuukt vad det stormar och blåser ute alltså ! :s Brrr vill knappt gå ut :D


Nu ska jag ta mig nån god frukost, handlade en masssa gott igår så det finns då att välja på :)
Att frukosten är dagens viktigaste måltid har man ju hört men visste ni att 20-25% av hela dagens energibehov skall man få i sig på morgonen :)




Kommentarer
Emma

Haha men va fan...

Men de blir nog inget... Funderar på å ta de i början på november kanske... Häng med då istället

2010-10-04 @ 10:53:00
URL: http://emmnie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0